giovedì 6 dicembre 2007

PFP

Eccheppalleee! Questo prometteva bene, accidenti:

As it stands, Army of Two is a juvenile swear-fest with clumsy controls, a story apparently penned by a seven year old who hates them ay-rabs, laughable level design that tosses you into a cut-scene every thirty seconds, sub Perfect Dark Zero graphics and the two least likable characters in gaming history. We'd rather play as a Bubsy the Bobcat/Raiden from Metal Gear Solid tag-team than these two douchebags. The delay is a stay of execution. It has four months to get even vaguely good. Hope for a miracle.

...da Xbox World Magazine.
Affonderò i miei dispiaceri nella terrificante cioccolata della macchinetta dell'ufficio.

Ah, Guitar Hero 3: sono riuscito a finire One e Raining Blood ad Hard, mi manca solo la sfida con lucifero. Improponibile, mi girano le palle ogni volta che la faccio. Mi serve più cioccolata.

Rapido aggiornamento: anche Lost Odissey, promettente gioco in sviluppo già da tempo (se non sbaglio fu annunciato addirittura assieme all'Xbox360), non sembra passarsela bene:

In the six hours that I've played so far, Lost Odyssey has been a technical mess, with framerate problems in just about every cinema and on most maps, an animation system that looks like it was ported straight from a PS2 engine, and frequent, inconsistent load times accompanied by visual stuttering as new data loads.

...questa volta da IGN. Traggedia. Tenevo abbastanza a questo gioco. Non è che ci sbavassi dietro, però il game designer è Hironobu Sakaguchi, lo stesso del troppissimo bello Final Fantasy 7, e il character design è di Takehiko Inoue (il disegnatore di Slam Dunk). Musiche di Nobuo Uematsu (anche lui FF7)...insomma...prometteva bene. Speriamo che lo raddrizzino!

1 commento:

Steno ha detto...

Uhgh...brutto colpo, ci contavo cavolo :\